vineri, 6 martie 2009

Versuri - Activ - 99 de motive

Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mi...
1.
99 de motive sa ai tot ce eu iti cer
Tu s potzi s imi dai...
99 de idei pe minut
Una din ele e un simplu sarut...
99 de apeluri sa`mi dai
Cand nu sunt cu tine poza mea sa o ai...
Treabuie sa sti k esti tot ce`mi doresc
Langa tine simt k traiesc...
Rx2:
Spune`mi k tu esti langa mine si noaptea..
Spune`mi k si tu visezi in culori..
spune`mi k traiesti zi de zi pentru mine..
Chiar de sunt aproape de mine ti`e dor..
Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mi...
2.
99 de motive sa am
Sa te strang in brate asa cum visam...
99 de cuvinte imi ajung
Sa iti spuna tot ce simt acum...
99 de versuri sa`ti cant
Sa le auzi mereu purta`te de vant...
Trebuie sa sti k esti tot ce`mi doresc
Doar cu tine simt k traiesc...
Rx2:
Spune`mi k tu esti langa mine si noaptea..
Spune`mi k si tu visezi in culori..
Spune`mi k traiesti zi de zi pentru mine..
Chiar de sunt aproape de mine ti`e dor..
Na na na na spune`mi...
Na na na na spune`mï...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu